چاپ عکس روی مگنت

یکی دیگر از محصولات تیم عکس اَپ مگنتِ آهنربایی است. در این محصول شما عکس یا مطالب موردِ نظرِ خود را بروی صفحاتِ آهنربایی چاپ میکنید( پرینت نکنید) ، این صفحات مانند صفحات کاغذ (با ضخامت بیشتر) بوده و با خاصیت مغناطیسی که دارند، قابلیت اتصال به همه سطوح فلزی را دارا هستند.از این نوع عکس ها میتوانید در مواردی بهره ببرید که در زیر به آن میپردازیم.چاپ عکس به روی آهنربا ایده بسیار جالبی در زمان حاضر میباشد.

در جهان امروز فاکتور تبلیغ یکی از موارد بسیار مهم در همه مشاغل به شمار میرود که در این رابطه راههایِ متعددی وجود دارد که البته همگان به آنها آگاهی دارند، اما نکته مهم در راهِ تبلیغ نیست بلکه در روش تبلیغ شماست. مگنت ها یکی از روشهای جدید در تبلیغات به شمار میروند که با توجه به طراحیِ خاص و مدرن،جذابیت بصریِ بالا ، کیفیت عکس بالا و دور ریز کمی دارند و به دلیل طرحِ خلاقانه و مدرن  بیشتر مورد توجه قرار میگیرند.


عکس مگنت یخچال

برای مثال اگر شما صاحب رستوران یا فست فود هستید میتوانید به جای چاپِ تراکت از چاپ مگنت مغناطیسی بهره ببرید زیرا کسی که مگنت را از شما دریافت کند حتماً آن را به درب یخچال متصل میکند( فقط کمی سلیقه و طراحیِ مناسب، نیاز است که ما آن را رایگان برای شما طرح میزنیم)  و در اینصورت، هم تبلیغ شما ماندگار میشود هم آن فرد جایی را پیدا کرده در مواقع مورد نیاز غذای خود را سفارش دهد؛ که البته این کار برای تمامی مشاغل قابل انجام است( آژانس مسافرتی،آموزشگاه های هنری،شرکت های خدماتی و تعمیراتی، فروشگاههای آنلاین، برنامه رژیمی و ورزشی، منوهای قیمتی ...) بدون تاریخ انقضاء شما یک بیلبورد تبلیغاتی در منزل مشتریان خود نصب کرده اید.

کارت ویزیت: در همه کسب و کارها خلاقیت و مدرنیزه بودن میتواند شما را از سایر رقبا متمایز سازد، کارت ویزیتِ مگنتی یکی از راهکارهایِ شیک در همین امر است . شما میتوانید با چاپ کارت ویزیت های مغناطیسی( کارت ویزیت مگنتی آهنربایی)که البته ضخامت آن به مانند کارت های ویزیتِ معمولی میباشد طرحی خلاق را برای سپردن اطلاعات به مشتریان خود طرح ریزی کنید .کارتِ ویزیتِ شما دیگه یه کارتِ ویزیت معمولی نیست و به خاطر طراحیِ خاص و مدل متفاوت همه جا مورد توجه قرار خواهد گرفت. از فواید دیگر این نوع کارت ویزیت ها خراب نشدن (با جنس انعطاف پذیر و ضدآب و مقاوم)آنهاست و قابلیت اتصال به اشیاع آهنی را نیز دارد(چهارچوبِ در ، کابینت، کشوی میز، کیسِ کامپیوتر، یخچال و ..) و همچنین قیمت مناسب آنها که با چاپِ کارت ویزیت های معمول در بازار تفاوتِ آنچنانی ندارد.

مگنت تبلیغاتی بعنوان اشانتیون:شما میتوانید از مگنت های تبلیغاتی بعنوان اشانتیون بِرَند یا محصولات خود استفاده کنید. به این صورت که در هر بسته از محصولات، یک مگنت کوچک با طرح زیبایی از آرم یا بِرَند شرکت، کد تخفیف برایِ خریدِ بعدی، کدِ اشتراکِ مشتری، کدِ شرکت در قرعه کشی و... به مشتریان خود با هزینه بسیار بسیار اندک و تاثیر گذاری بسیار بالا بدهید که این امر در راستای بالا بردن سطح کیفی برند و نام تجاریِ شما تاثیرِ به سزایی خواهد داشت.


تیمِ تخصصی عکس اَپ با بهترین و مدرن ترین ایده های چاپ عکس( نه پرینت عکس) در خدمتِ شماست.