آلبوم دیجیتال

تخصص اصلی ما چاپ عکس و ساخت آلبوم دیجیتال می باشد، آلبوم های دیجیتال به مانند آلبوم هایِ قدیمی هستند با این تفاوت که در آلبوم هایِ دیجیتال عکس به رویِ صفحه آلبوم چاپ میشود. این صفحات نسبت به عکس هایِ معمولی ضخیم تر و بسیار مقاوم تر بوده همچنین شفافیتِ بسیار بالایی دارد و نکته بسیار مهم ضد آب بودن صفحات میباشد، زیرا صفحات عکس در این مجموعه وارداتی با کیفیت عالی هستند، همچنین ابزار آلاتِ مدرن که به وسیله آنها چاپ شیمیایی در دماهایِ مختلف صورت میگیرد که به کیفیتِ نمایش رنگهایِ مختلف(بستگی به طیفِ رنگ مورد نظر) مربوط میشود و در این زمینه با اطمینان مدعی ارائه با کیفیت ترین و منحصر به فرد ترین آلبوم های ژورنال و دیجیتال درخاورمیانه می باشیم.

مشاهده سایز و قیمت

تضمین پایین ترین قیمت ، بالاترین کیفیت ، کوتاه ترین زمان تحویل

عکس اپ با توجه به فعالیت و نیاز شما قادر به تولید نفیس ترین و باکیفیت ترین آلبوم های عکس ، صنعتی ، خانوادگی ، عروسی ، کودک ، هنری و ... می باشد.

تیم تخصصی عکس اَپ(با نام تجاری سهند) مجری طرح های عکاسی و چاپ آلبوم با مواد اصلی و وارداتی و طرف قرارداد با بیش از پنج هزار آتلیه فعال و صاحب نام در کشور میباشد. ما در مجموعه عکس اَپ مفتخریم که بیش از سی سال در خدمتِ مردم خوبِ ایران زمین بوده و مراتبِ رشد و تعالیِ خود را با اعتماد شما همراهانِ گرامی به مجموعه عکس اَپ به دست آورده ایم.