یکی از پرسش های پر تکرار توسط کاربران عکس اپ این است که عکس هایمان را چطور روی شاسی بچسبانیم یا عکس  های خود را چگونه شاسی کنیم.
امروز می خواهیم به این پرسش شما پاسخ دهیم تا از این به بعد به راحتی عکس های خود را روی تخته شاسی عکس بچسبانید.
اول از همه شما باشد یک عدد تخته شاسی عکس خام داشته باشید که میتوانید آن را از اینجا خرید نمایید هم بصورت تکی هم بصورت عمده البته گفتن این نکته ضروری می باشد که حتما در هنگام خرید تخته شاسی به سایز آن توجه نمایید چون سایز شاسی برای عکس چاپ شده بسیار مهم است زیرا شاسی و عکس ها باید تغریبا یک سایز باشند.

آموزش چسباندن عکس روی شاسی


بعد از تهیه شاسی عکس شما با نگاه کردن به آن متوجه می شوید یک طرف آن کاغذی چسبیده که زیر آن کاغذ چسب می باشد که با استفاده از همان چسب عکس ها شاسی میشوند.
لیبل یا همان برچسب روی چسب شاسی رو بکنید و بعد از آن عکس خود را به آرامی و با دقت رو آن بچسبانید بعد از چسباندن با کاتر یا تیغ اضافه های عکس رو که از لبه های شاسی بیرون زده است بکنید تا کار تمیز شود و تمام به همین سادگی شما یک شاسی عکس دارید.
البته شاید این کار یعنی چسباندن عکس روی شاسی در ابعاد کوچک کار راحتی باشد ولی در سایز های متوسط و بزرگ کمی کار دشوار میشود و هم به مهارت بالا نیاز است و هم به ابزار مناسب و همچنین پیشنهاد ما به شما این است که اگر تازه کار هستید و یا تا به حال این کار را انجام نداده اید حتما این کار را به ما بسپارید و با مراجعه به صفحه چاپ عکس روی شاسی عکس های خود را انتخاب کنید سایز شاسی مورد نظرتان را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت کنید تا ما آن را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما چاپ کرده و ارسال نماییم.

آموزش چسباندن عکس روی شاسی


همچنین شما میتوانید با کمی پیمایش در سایت عکس اپ با سایر محصولات ما آشنا شوید و عکس های خود را به شکل های مختلف چاپ نمایید.
در پایان این پست ویدیئویی برای شما آماده کردیم که در چند دقیقه چسباندن عکس روی شاسی را به شما به صورت ویدیئویی آموزش می دهد تا شاید یاد گیری این کار برای شما راحت تر باشد.