بهترین نرم افزار های ویرایش عکس

در روزگار کنونی و پیشرفت روز افزون تکنولوژی روز به روز تمامی دنیای ما به یک جا ختم می شود و آن هم گوشی های هوشمندمان است . هرچه بیشتر پیش می رویم مردم بیشتر از پیش کار های خود را با تلفن های همراه خود انجام می دهند.
به نظر من یکی از بهترین گزینه های پیشرفت گوشی ها و هوشمند شدن آن دوربین های آن هاست که هر روز نیز به دلیل علاقه مردم به عکاسی کیفیت این دوربین ها بالا تر میرود و امکانات و کیفیتشان دیگر دست کمی از یک دوربین حرفه ای عکاسی ندارند.
همه ما کم و بیش با عکاسی آشنایی داریم و خوب یا بد عکاسی کردن را یاد گرفته ایم شاید در این زمینه حرفه ای نباشیم اما خوب گاهی پیش می آید که یکی از عکس هایی که گرفتیم خیلی برایمان جذاب و دوست داشتنی است و می خواهیم آن را چاپ نماییم یا در شبکه های اجتماعی خود آن را با دوستانمان به اشتراک بگذاریم.
برای این کار به نظر من بهتر است این عکس را زیبا تر کنیم تا جلوه بیشتری داشته باشد و راه این زیبایی بیشتر نرم افزار های ویرایش عکس میباشند که با فیلتر ها و امکانات فراوانی که دارند می توانید کلی کار بر روی عکستان انجام دهید در ادامه این پست چند عدد از بهترین های این نرم افزار ها را به شما معرفی خواهیم کرد.
در نظر داشته باشید که نرم افزار های معرفی شده در این پست همگی مخصوص سیستم عامل های اندروید و IOS می باشد و همگی تست شده و بدون مشکل می باشند.

فتوشاپ اکسپرس


فتوشاپ اکسپرس

فتوشاپ به مرحله ای رسیده است که مردم وقتی می خواهند راجب طراحی و ویرایش تصاویر صحبت کنند می گویند عکس را فتوشاپ کرده اند و این آوازه بدون شک الکی به دست نیامده است و نرم افزار فتوشاپ یکی از پر قدرت ترین نرم افزار های طراحی و ویرایش تصاویر می باشد .
شرکت ادوبی با منتشر کردن نسخه موبایل این نرم افزار کار را برای کاربران موبایل نیز راحت تر کرده است و می توان گفت نرم افزار موبایل فتوشاپ کم و بیش تمامی امکانات نسخه رایانه شخصی را داراست و شما می توانید تمامی کار های خود را با آن انجام دهید.

ایربراش


ایربراش

این نرم افزار یکی از عالی ترین نرم افزار های ویرایش عکس می باشد و این برنامه قدرتمند بیشتر قابلیت هایی که افراد برای ویرایش تصاویر به آن ها احتیاج دارند را دارا می باشد .
امکاناتی نظیر از بین بردن نقص های پوست صورت , از بین بردن قرمزی چشم ها , سفید کردن دندان ها , تار کردن پس زمینه و سایر امکانات که کاربران به آن نیاز دارند.

فتوشاپ لایت‌ روم


فتوشاپ لایت‌ روم

خوب با یکی دیگر از نرم افزار های شرکت ادوبی رو به رو هستیم که باز هم مثل همیشه یک شاهکار به تمام معناست این نرم افزار بهترین و قدرتمندترین نرم افزار ویرایش تصاویر است شما با استفاده از لایت روم می توایند ایرادات عکس خود را برطرف نمایید و همچنین کیفیت عکس خود را بهبود ببخشید.
فتوشاپ لایت روم نرم افزاری است سرشار از امکانات برای طراحی و ویرایش تصاویر همچنین این نرم افزار به فکر افراد مبتدی نیز بوده و برای آنان حالت های پیش فرضی در نظر گرفته است که می توانند با آن ها عکس خود را به بهترین شکل ممکن ویرایش نمایند.

اسنپ‌ سید


اسنپ‌ سید

این نرم افزار در شروع کار یک نرم افزار ویرایش عکس ساده بود اما پس از آن که در سال 2012 کمپانی گوگل آن را خریداری کرد به یک نرم افزار ویرایش عکس قدرتمند تبدیل شد و به جرات می توان گفت پس از نصب این نرم افزار برای ویرایش عکس های خود دیگر به هیچ نرم افزاری احتیاج نداریم و پس از کار کردن با آن دیگر سراغ نرم افزار دیگری نمی روید چرا که از پس تمام نیاز های شما بر می آید.
شما می توانید به کمک این نرم افزار میزان روشنایی و تاریکی عکس را تنظیم نمایید عکس را برش دهید , پس زمینه را تار کنید و تعداد زیادی فیلتر در اختیار شما قرار می دهد تا عکس هایتان را خاص تر نمایید. علاوه بر همه اینها محیط کاربری بسیار ساده دارد که مبتدی ترین کاربران هم به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند و عکس های خود را ویرایش و طراحی نمایند و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام


اینستاگرام

نرم افزار اینستاگرام یک نرم افزار اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو می باشد و به عبارت دیگر اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب می باشد که تخصص آن اشتراک گذاری عکس و ویدئو می باشد.
حال در کنار این کارایی کمپانی فیسبوک امکانات بسیار ویژه ای برای طراحی و ویرایش عکس و ویدئو در اختیار کاربر قرار داده است که بسیار کاربردی و حرفه می باشد که می توان گفت تمام نیاز های یک کاربر عادی را برطرف میکند  می تواند به راحتی و آسانی عکس های خود را ویرایش نماید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارد.