چاپ عکس آنلاین

 

چاپ عکس از محصولات پر فروش در صنعت چاپ می باشد و مردم در سراسر دنیا علاقه زیادی به این محصول دارند چرا که با چاپ عکس شما می توانید خاطرات خود را برای همیشه ماندگار کنید و از نابود شدن آن ها جلو گیری نمایید حال در شرایط فعلی که همه در گیری این بیماری جهانی یعنی کرونا هستیم و باید رعایت کنیم که کمتر از خانه هایمان برون بیاییم با یک چالش روبرو هستیم که چگونه عکس های خود را چاپ نماییم.
تنها یک راه وجود دارد و آن هم سفارش چاپ به شکل آنلاین و اینترنتی می باشد . البته قبل از شیوع ویروس کرونا فروشگاه های آنلاین وجود داشت اما پس از شیوع مردم به این فروشگاه ها بیشتر از پیش روی آوردند.
شاید در ذهنتان این سوال به وجود آید که نمیدانید عکس های شما چه کیفیتی دارند و با آن کیفیت تا چه سایزی می تواین آن ها را چاپ کرد بدون آن که کیفیت آن ها افت داشته باشد , که ما به شما آموزش می دهیم که چگونه این اطلاعات را به دست بیاورید. شما می توانید با مراجعه به صفحه راهنمای سایز چاپ عکس این آموزش را ببینید و در چاپ عکس های خود از این آموزش استفاده نمایید.
حال با بیان مطالب بالا امروز در عکس اپ مطلبی را آماده کرده ایم با عنوان آموزش چاپ عکس آنلاین که در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم چگونه در سامانه آنلاین عکس اپ به چاپ عکس بپردازید, پس با ما همراه باشد.
عکس اپ برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان سعی داشته تا مراحل ثبت سفارش را آسان نماید و شما تنها با گذراندن 3 مرحله می توانید عکس های خود را بدون دردسر چاپ نموده و تحویل بگیرید.

چاپ عکس آنلاین


مرحله اول " انتخاب سایز و ارسال تصویر "

پس از ورود به صفحه چاپ عکس و مطالعه اطلاعات محصول انتخابی که عبارت اند از جنس کاغذ چاپ , سایز های موجود, فیلم محصول و ... با کلیک بر روی دکمه شروع خرید وارد روندی 3 مرحله این می شوید.
در خط اول شما می توانید نوع چاپ عکس یعنی چاپ مات , چاپ سیلک و چاپ متالیک را بسته به نوع سیقه خود انتخاب نمایید و پس از انتخاب در کنار آن منویی وجود دارد که شما در آن سایز ها و قیمت آن ها را مشاهده می نمایید و می توانید هر کدام از این سایز ها را انتخاب نمایید.
بعد از انتخاب نوع و سایز چاپ در پایین آن ها باکسی وجود دارد که شما با فشردن یا کلیک بر روی آن می توانید تصویر مورد نظر خود را انتخاب کنید و اگر عکس شما احتیاج به رتوش داشت گزینه رتوش را نیز فعال نمایید تا پس از ثبت سفارش طراحان ما عکس های شما را رتوش کنند. بعد از انجام این کار ها بر روی دکمه مرحله بعد کلیک نمایید.

چاپ عکس آنلاین


مرحله دوم " ثبت اطلاعات "

در این مرحله شما باید اطلاعات شخصی خود را برای ما ارسال نمایید که سعی شده حداقل اطلاعات مورد نیاز را که توسط سازمان نماد الکترونیک اجباری است را ثبت نمایید این اطلاعات عبارت اند از نام و نام خانوادگی سفارش دهنده , آدرس ایمیل , کد پستی , نشانی دقیق , شماره ثابت و تلفن همراه البته لازم به ذکر است که وارد کردن این اطلاعات برای کاربران جدید است و اگر شما از کاربران سابق ما هستید تنها با ورود به حساب کاربری می توانید از این مرحله عبور نمایید.

چاپ عکس آنلاین


مرحله سوم " انتخاب روش ارسال "

در این مرحله یعنی مرحله سوم شما باید یکی از 3 روش ارسال ما را انتخاب نمایید تا محصول پس از چاپ برای شما ارسال شود . همانطور که گفته شد روش های ارسال به 3 نوع هستند.
- روش اول ارسال که رایگان می باشد مراجعه حضوری شما به دفتر مرکزی عکس اپ واقع در تهران میدان پونک است انجام می پذیرد و شما می توانید محصول خود را به شکل حضوری از عکس اپ دریافت نمایید.
- روش دوم ارسال که مبلغ آن به عهده خود مشتری میباشد و فقط مخصوص مشتریانی است که در شهر تهران ساکن هستند ارسال با الو پیک است و به این شکل است که ما محصول شما را پس از بسته بندی به سفیر الو پیک تحویل می دهیم و سفیر نیز آن را برای شما به آدرس تان می آورد و هزینه ارسال را درب محل از شما دریافت می نماید.
- روش سوم ارسال که مخصوص کل کشور می باشد ارسال با پست پیشتاز می باشد که مبلغ آن ثابت است و در زمان انتخاب این روش به شکل اتوماتیک مبلغ آن بر روی سبد خرید شما اعمال شده و در زمان دریافت محصول شما لازم نیست مبلغی را به پستچی پرداخت نمایید.
پس از انتخاب یکی از روش های ارسال در پایین صفحه باکسی موجود است برای توضیحات اضافه که اگر شما توضیحاتی در رابطه با محصول خریداری شده دارید می توانید در آن جا برای ما بنویسید تا در زمان چاپ و بسته بندی آن ها رعایت شود.

چاپ عکس آنلاین


در آخر به گزینه پرداخت می رسیم و با کلیک بر روی این گزینه شما به صفحه پرداخت هدایت شده و مبلغ محصول را پرداخت می نمایید و پس از پرداخت کد سفارش به شما نمایش داده می شود که برای پیگیری سفارش خود به آن نیاز دارید.
لازم به ذکر است که عکس اپ در زمان های خاص و مناسبت ها کد های تخفیف منتشر می کند که شما در زمان پرداخت می توانید از آن ها استفده نمایید و با ثبت این کد های تخفیف محصول خود را با تخفیف از ما خریداری نمایید.