گاهی اوقات یک اثر هنری خارق العاده روی دیوار میتواند به تنهایی برای دکوراسیون یک اتاق کافی باشد.

تخته شاسی هایِ مدرن چند تکه یکی از ابزار طراحی است که میتواند لذتِ بودن در منزل و محل کار را دوچندان کند.

لازم به ذکر است هر قسمتی از منزل شما نیازمند یک طرح خاصی میباشد که بسته به نوع استفاده میتوانید از طرح هایِ جسورانه ویا آرام و برجسته استفاده کنید. طرح هایی که ما برای شما آماده کردیم مجموعه بی نظیر و گسترده از سلایق را شامل خواهد شد و به دلیل تنوع در رنگ و طرح با تمام دکورها و چیدمانها به همانگی میرسد.

شما میتوانید با این مدل تابلو ها برای خود دیوار خاطراتی بسازید که خود نوعی دکور و طراحی به شمار میرود دیوار خاطرات خانواده ، مجموعه فعالیت های ورزشی یا علمی خودتون ویا همسر و یا فرزندتون.

تابلو دکوری چند تکه

تابلوهای چند تکه صرفاً به مانند شکل بالا نیست و میتواند دارای قطعه های نا منظم باشد و همینطور تصویر داخل آن میتواند هر تصویری باشد تصویر شما یا همسر وفرزندان ،دوستان و بستگان و.... که در اینصورت فقط کافیه اون عکسو برای ما بفرستید تا در کمتر از یک روز اونو بصورت تابلو دکوری چند تکه درب در منزل یا محل کارتون بهتون تحویل بدیم فقط با چندتا کلیک ساده

تابلوهای دکوری چند تکه یکی از مواردی است که در دکوراسیون مدرن تاثیر به سزایی داشت، زیرا که این تابلوهای هنری روح  مدرنیزه را در خودشان دارند. گاهی با طرح ها و رنگهای گنگ و بی منظور ، گاهی با عکسهای منظم و سریالی ، گاهی با عکسهای نامنظم و اصلا در مواردی هم تصاویر بی ربط حتی شما میتوانید چند تابلو چندتکه جدا با موضوعات معیین تهیه کنید و خود جای آنها را با هم عوض کنید و از آن طرح های منظم داستانهای گنگ و بی ربط زیبا و متفکرانه خلق کنید.

امروزه با پیشرفت علم و البته سایه تکنولوژی دکور و طرح و ابزار دکوراسیون هم مدرن تر شده و سلیقه اغلب مردم به سمت و سوی مدرنیزه بودن و متفاوت بودن سوق پیدا کرده است. در مورد دکوراسیون مدرن باید ابتدا از ابزار آلات مدرن استفاده کرد سپس از فکر و طراحی مدرن و در نهایت تلفیق این دو که منجر به محیطی زیبا و شکیل برای خود و نزدیکانمون میشود . در کل دکوراسیون هر فرهنگی بسته به نوع نگرش و پیاده سازی عادات و البته راحتی و سهولت در امر استفاده از ابزار محیط با توجه به گذر زمان فرق میکند .

هر چه دکوراسیون ها فرق میکنند راحتی هم بیشتر میشود زیرا که فلسفه تغییر دکوراسیون قبل از زیبایی محیط ،به راحتی آن برمیگردد و همه ما میدانیم که راحتی در خانه و محل کار، در دسترس بودن تمام ابزار آلات مورد نیاز زندگی در اولویت نسبت به زیبایی است. در بسیاری از موارد شاید در بعضی از دکورها نقص هایی یافته باشید اما لازم به ذکر است که قبل از قضاوت در مورد طراح آن صرفا به خاطر زیبایی از لحاظ راحتی نیز طرح را بررسی کنید ، خواهید دید که راحتی در اولویت و زیبایی نقش بعدی را در طراحی داخلی بر عهده دارد.

امروزه با استفاده از تابلوهای هنری از این دسته نقش مدرنیزه در خانه ها و البته دفتر کار بیشتر پر رنگ شده که البته قبلاً در مورد کافی شاپ ها و رستورانها و ... این امر پیشتر از این اتفاق افتاده بود. تجربه مثبت استفاده از طرح های مدرن دیواری طراحان بخش خانه و محل کار را بر آن کرد که از این ابزار در محیط خانه و دفتر کار شخصی نیز بهره ببرند. تابلو های چند تکه به دلیل نقش سریالی ای که به داستان تصویر میدهند نوعی متفاوت از دیوار کوبها به شمار می آیند که در دکوراسیون مدرن بسیار مورد توجه قرار گرفته.

قبلاً اگر یک تابلو چندتکه با طرحی مدرن را در خانه قدیمی با فرش های دست بافت لاکی رنگ و مبل های قدیمی، تاقچه و گلدان و در و دیوار آبی کم رنگ( مخلوطی از رنگ سفید و لاجورد) به دیوار میزدیم(منظور خانه ها با تم هایِ قدیمی) هیچ جلوه بصریِ زیبایی که نداشت هیچ با مخالفت اکثر اعضای خانواده هم مواجه میشدیم و حتی خود ما هم از چنین دکوری احساس رضایت نداشتیم و این همان هماهنگی اجزا در دکوراسیون داخلی است. رنگ دیوار ها ، رنگ فرش ها ، تمِ تابلوهای هنری دیگر، مدل مبلمان، مهندسی و طراحی خانه و سایر موارد یکی پس از دیگری مهم و قابل تامل هستند.

در تیم مجموعه عکس اپ، چاپ آنلاین تخته شاسی در اسرع وقت و با کمترین هزینه انجام میشود. به این معنی که شما میتوانید حتی عکس های شخصی خود را با سرویسِ چاپ آنلاین تخته شاسی به تابلو ها و دیوار کوبهای بی نظیر تبدیل کنید و از آنها در دکوراسیون منزل خود بهره ببرید. لازم به ذکر است تیم تخصصی عکس اَپ عکس های شما را با کادرِ مجربِ گرافیست های خود به هر صورت که شما بخواهید طراحی، ادیت، جلوه های ویژه و ... انجام خواهد داد و سپس به مرحله چاپ آنلاین تخته شاسی تحویل و پس از چاپ برای شما ارسال میگردد. تمام مراحل چاپ و ارسال کمتر از 24 ساعت در تهران و حومه و برای سایر استان ها تا مرز 3 روز کاری ارسال میگردد.

در مورد تابلوهای چندتکه میبایست به چند نکته توجه کنیم:

1.تابلوهای چندتکه ای که دارای تم یکرنگ و هماهنگ هستند که در حقیقت طرح جدیدی از همان تابلو های قدیمی به شمار میرود که فقط  دارای شکل نصب جدید و به اصطلاح مدرن تر دیده میشوند. شما میتوانید این تابلوها را به هم بچسبانید یا با فواصل مشخص به دیوار بزنید یا فواصل نا منظم را امتحان کنید و یا اصلا یکی یا دو تکه از آنها را به عکس به دیوار متصل کنید ، بالا و پایین کنید و یا اگر حوصله دارید میتوانید هر چند وقت یکبار یکی از این تم ها را روی دیوارکوبِ مدرنِ خود اجرا کنید.

2.تابلوهای چندتکه با طرح های مبهم که بیشتر در دفتر محل کار و راهروها از این نوع دیوارکوب ها استفاده میشود. معمولا حس خاصی را به بیننده منتقل نمیکنند و بیشتر جنبه جلب توجه میزبان را دارند .گاهی هم آنقدر مبهم هستند که بیننده را وادار به سوال پرسیدن میکنند تا میزبان بنا به سلیقه خود به آنها در مورد تابلو توضیح بدهد.

3.تابلوهای چندتکه نامنظم که در آنها معمولاً چند تصویر به کار رفته که از نظر نوع شخص یا اشیاع با هم متفاوت بوده ولی همه آنها یک حالت روحی یا منظور خاصی را منتقل میکنند(مانند خوشحالی،ناراحتی،سرما،پیروزی و ...) که بسیار مناسب برای فصلهای مختلف و همچنین مشاغلی همچون روانشناسی، مشاوره و از این قبیل که نیاز به نوع خاصی از دکوراسیون و حال بصری دارند.

4. تابلوهای چند تکه خاطرات خودتون نیز نوع دیگری از تابلوهای چند تکه هست که اتفاقاً این بار نه عکسش مثل بقیه هست نه تعداد تیکه هاش یعنی بطور کلی خود شما هستید که درمورد تیکه ها و عکسی که قراره رویِ آن چاپ شود تصمیم میگیرید.میتونید عکس خودتون و همسر و فرزنداتونو چند تیکه کنید یا منظره ای که خوشتون اومده یا عکسی از مکانی یا هر چیز دیگری رو که بهتون حس خوبی میده چاپ کنید(در کمتر از یک روز) .فقط کافی فایل عکسارو تو سایت عکس اَپ یا اَپِ عکس اَپ واسه ما بفرستید و ما اونارو چاپ کنیم و براتون ارسال کنیم.

حالا ممکنه از یه عکس یا فضایی خوشتون بیاد خیلی راحت،

اونو در اختیار بچه های چاپ عکس ما قرار بدین تا آنلاین  براتون شاسی چند تکه با همون طرح رو بفرستن دم خونه