تابلوهای تخته شاسی با طرحها و نقشهای متنوع و زیبا هم اکنون در مجموعه عکس اپ، از امروز علاوه بر چاپ عکس و چاپ شاسی و چاپ آلبوم عروس به صورت آنلاین میتوانید ازمجموعه تابلوهای هنری ما نیز استفاده کنید.گاهی اوقات یک اثر هنری خارق العاده روی دیوار میتواند به تنهایی برای دکوراسیون یک اتاق کافی باشد. از آنجایی که دیوار ها گسترده ترین سطوح اصلی خانه یا هر مکان بسته دیگری هستند هنگامی که فردی وارد فضایی میشود عمده ترین سطوحی که در مقابل دیدگان او قرار میگیرد، دیوارها هستند. در نتیجه میزان تاثیر گذاری دیوارها بیشتر از سطوح دیگر است.پس باید به نکات دکوراسیونی و نقش آنها در این مورد توجه کرد.

 

وقتی وارد اتاقی میشوید که با زیباترین لوازم دکوراسیونی مبله شده ولی سطوح دیوارها خالی است و تدبیری برای آنها اندیشیده نشده خلائی در آن اتاق حس میکنید که عکس ،تخته شاسی و تابلو ها راهکارهای رفع این خلاء هستند.

صرفه نظر از همه اینها گاهی نقش های عظیم تری نیز به تابلو ها محول میشود که از جمله میتوان"تغییر ابعاد ظاهری فضا" را نام برد، بعنوان مثال:یکی از راهکارهای افزایش ارتفاع دیوارها نصب تابلو های عمودی و بلند است(چاپ عکس های شما بصورت پوستر و تخته شاسی در تیم عکس اَپ صورت میگیرد)که این کار با نصب یک یا چند تابلوی عمودی در فواصل نزدیک و در کنار هم و یا چندین تابلوی هم اندازه در امتداد هم در راستای یک خط عمودی فرضی از کف به سقف میسر میشود.

تخته شاسی های مدرن هنری یکی از مهمترین اعضای دکوراسیون داخلی است، ( ما در تیم عکس اَپ هر عکسی که شما بخواهید رو روی تابلو چاپ میکنیم) که میتواند بودن در خانه و محل کار رادارای لذت دوچندان کند.

تفاوت در مکان استفاده از تابلو نیز در نوع تصویر آن دخالت دارد برای مثال اگر شما تابلویی برای اتاق خواب انتخاب میکنید میباست از جمله تصاویر آرامش بخش بهره ببرید اما در راهروباید تصویری متفاوت و جدا از ذهن روز مره، و البته در اتاق نشیمن طرح های جسورانه تر و در دفتر کار متناسب با حرفه خود طرحی را برگزینید.توجه داشته باشید عکس، تصویر، تخته شاسیو هر تابلویی که انتخاب میکنید باید از تمام جهات ارزیابی شود، ویژگی هایی مانند: تم،رنگ،اندازه،متریال به کار رفته و ... .

 

چند نکته در مورد چیدمان تابلو ها در اختیار شما قرار میدیم که حتماً به دردتون میخوره:

1.اگر قصد دارید چندین تابلو را در کنار هم روی دیوار نصب کنید،بهتر است تابلوهایی که رنگ روشن تر دارند را در بالا و آنهایی که رنگ تیره تری دارند را در پایین نصب کنید.

2.تابلوهای بزرگ را بر روی دیوار اصلی نصب نمایید، اگر هنگام خرید سلیقه شما تابلویی بزرگ بوده است بهتر است به این نکته توجه کنید.

3.در فضایی مشخص مانند پذیرایی یا اتاق خواب، سعی کنید از موضوعات و سبک های هماهنگ در تابلو استفاده کنید. این کار باعث میشود که وحدت و یکپارچگی در دکوراسیون خانه شما به چشم بخورد و نوعی طرح صمیمی هماهنگ در رابطه با چیدمان و سایر وسایل موجود در مکان مورد نظر با ذهن بیننده شکل میگیرد.

4.قاب تابلو ها نیز باید متناسب با رنگ ،دکوراسیون و چیدمان محیط اطراف باشد زیرا که قاب نقش مهمی در درخشش تصویر دارد. البته بسیاری از کارشناسان بر این باورند که تابلو هایی بدون قاب یا به اصطلاح بدون مرز جان مطلب بیشری را به بیننده منتقل میکنند. در این رابطه میتوانیم از همه گیر شدنِ تابلو های شاسی و یا بوم های بدون قاب نقاشی و استفاده از آنها در دکوراسیون خانه های مجلل یاد کنیم.

5.استفاده از نور پردازی بروی تابلو ها تاثیر گذاری آنها را دوچندان میکند.در صورت امکان این موضوع را روی تابلو های خود اجرا کنید و مشاهده خواهید کرد که چه بعد زیبایی از تصویر پس از نور پردازی نمایانگر خواهد شد. در غیر این صورت میبایست در انتخاب محل نصب تابلو دقت کنید و بهترین جا را برای نصب آن انتخاب کنید.

6.اگر ارتفاع اتاق ها در خانه ،اتاق خواب و یا دفتر محل کار شما کم است شما میتوانید از تابلو های عمودی و نصب آنها بروی دیوارها بهره ببرید زیرا که به بلند نشان دادن دیوارها کمک میکند.

7. یکی از نقاط کلیدی و مهم در نصب تابلو ها رعایت تقارن و تناسب در نصب تابلوها است. با توجه به دکوراسیون داخلی منزل و نوع چیدمان و سلیقه خود میبایست از یک الگوریتم و تقارن منظم در امر نصب تابلو ها بهره برد.

8.یکی از مکانهای مناسب برای نصب تابلو های هنری ، دیوار پشت کاناپه در نشیمن شماست، اما نه هر تابلویی . با توجه به موارد ذکر شده و البته رنگ و طرح دکوراسیون و چیدمان وسایل و رنگ دیوار ها میبایست تابلویی با مشخصات هماهنگ با محیط تهیه شود و البته نکته مهمتر اینکه طول قاب تابلو(مرزِ بیرونی تابلو) نباید از طول کاناپه ها بیشتر باشد.

رنگ و مواد به کار رفته در تابلو و تخته شاسی میبایست با تم و دکوراسیون کلی محیط همخوانی داشته باشد مثلا تابلو های نقاشی تکرنگ میتواند با هر نوع طراحی داخلی سِت شوداگر از تابلوهای مدرن با زمینه تیره رنگ استفاده میکنید، در کنار آن سعی کنید از تمِ روشن برای محیط اطراف بهره ببرید تا یکدیگر را کامل کنند.البته اندازه تابلو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است خرید تابلویی بسیار بزرگ و بسیار کوچک ممکن است آن جلوه ای که باید به محیط بدهد را از بین ببرد، استفاده از تابلوهای پرتره در کنار دیگر دکورهای رنگارنگ روی دیوار ممکن است باعث محو شدن و کمتر دیده شدن اثر بشود در نتیجه بهتراست فضای اطراف تابلو خالی باشد.

همچنین میتوانید در اتاق کودک از تابلو های شخصیت های کودکانه و کارتونی مورد علاقه اشاستفاده کنید. یک تابلو زنده در آشپزخانه میتواند محیط شاد و روشنی را به آن بیفزاید به گزارش پرشین وی تابلو روشن در آشپزخانه میتواند انرژی و حیات را منتقل کند. اگر فضای خانه شما دارای کمبود رنگ است میتوانید از یک تابلوی نقاشی با رنگهای روشن و یا از وسائل کوچک رنگی برای اتاق استفاده کنید.

چیدمان و دکوراسیون داخلی خانه قبل از زیبایی مسئول بهتر کردن حال خود ما است.در دکوراسیون داخلی هر خانه باید به محیط اطراف ،آداب و رسوم، فرهنگ و خیلی فاکتور های دیگر توجه کنیم اما مهمتر از همه آنها حس صمیمیتی است که خود از محیط اطراف و منزل و یا دفتر کار میگیریم. در بحث دکوراسیون نکته اصلی رعایت حال خود و اطرافیان و در کل کسانی است که به مدت طولانی در آن محیط به سر میبرند. گرچه معمولا همه افراد دارای سلیقه های یکسان نیستند و در جامعه کوچکی مانند خانواده نیز هر چقدر تلاش کنیم اختلاف سلیقه هایی باز اتفاق می افتد که البته اجتناب ناپذیر است ولی مهم حس آرامشی است که ما و سایرین باید از دکوراسیون خانه و محل کار خود بگیریم. اگر شما به این حس آرامش در دکوراسیون خانه خود رسیدید پس معلومه که کار دکوراسیون و انتخاب تابلو هاتون خوب بوده.

شما میتوانید با توجه به سلیقه خود و خانواده دیوار خاطرات یا پرتره خود یا همسر خود را درست کنید. چاپ عکس همسر یا فرزندان در اندازه های به مراتب بزرگ تر از حد معمول به روی تخته های شاسی با اندکی نور پردازی بسیار شیک و عامه پسند خواهد شد.

تیم تخصصی عکس اَپ با بیش از سی سال تجربه در صنعت چاپ امکان چاپ آنلاین عکس، چاپ آنلاین تخته شاسی، پوستر و ... را فراهم آورده . در اینصورت شما شاید تابلویی متناسب با ظاهر چیدمان منزل و یا محل کار خود پیدا نکنید ولی از بین هزاران هزار عکس حتماً یکی توجه شما را جلب خواهد کرد که در اینصورت اون عکسو برای ما میفرستید و ما در کمتر از یک روز در هر جای ایران عزیز که باشید اونو چاپ میکنیم(پوستر یا تخته شاسی) و به دستتون میرسونیم.

عکس اَپ بزرگترین نام در صنعت چاپ عکس آنلاین و تخته شاسی