اصلاً چرا باید عکسامونو چاپ کنیم؟؟چرا آنلاین چاپ کنیم؟؟

 

در این قسمت سعی در بررسی دلایل استفاده از سامانه های چاپ آنلاین عکس داریم، که اصلا ببینیم جدا از کیفیت برند های مختلف اصلاً چرا باید این کار را آنلاین انجام بدهیم ؟؟ چرا به عکاسی مراجعه نکنیم؟؟چرا خودمان چاپ نکنیم؟؟ اصلاً چرا چاپ کنیم؟؟ میتوانیم فایل های jpg عکس هامون رو روی هارد یا گوشیمون داشته باشیم و هر وقت خواستیم به اونها سر بزنیم یا به اشتراک بزاریم یا کپی کنیم و اصلاً برای هر کسی که دلمون میخواد بفرستیم.

همانطور که همه ما میدانیم فلسفه عکس به ماندگاری و حرف های درون آن میباشد ، این مطلب که عکس ها را در کامپیوتر و گوشی موبایل ذخیره میکنیم امری درست و به صرفه است اما هدف ما از چاپ عکس ، چاپ همه عکس های داخل گوشی یا هارد کامپیوتر خودمون نیست. بالاخره ما با همه عکس هایی که داریم ارتباط برقرار نمیکنیم .اما همیشه چنتا عکس هست که ما نسبت بهشون حس داریم و این عکس هاس که باید چاپ بشه. برای هضم بهتر این موضوع دفتر خاطرات رو براتون مثال میزنیم. اگر کسی از دوستان و نزدیکانتون اهل نوشتن خاطرات هست بهش بگید که مثلاً خاطراتت رو با کامپیوتر بنویس یا اصلا تایپشون کن. لذت خاطره به دست خطی است که شما در اون لحظه دارید. که وقتی در حال خوندن خاطراتتون هستید تمام حال و هوای اون لحظه براتون تداعی میشه.

اصلاً چرا چاپ کنیم؟؟

پس شما نمیتونید ارزش یه دونه عکس رو با حتی هزارتا فایل عکس تو گوشیتون برابر کنید.همانطور که قبلاً اشاره شد همه ما شاید چندین هزار عکس داشته باشیم ولی یک آلبوم بیشتر نداریم که با ارزش ترین عکسامون هم همونا هستن.پس تا اینجا به این نتیجه رسیدیم که همه ما دوست داریم عکس هایی که برامون مهمه رو چاپ کنیم و نگهشون داریم. پس اگر کسی از دوستاتون هست که فک میکنه چرا باید عکساشو چاپ کنه شما میتونید همینارو بهش بگید.

چرا خودمون چاپ نکنیم؟؟

حال ما میخواییم عکسامونو چاپ کنیم، البته که خودمون هم میتونیم اونارو چاپ کنیم اما به دلیل نیاز به ابزار آلات و محیط مخصوص برای چاپ معمولاً کسی اینکارو تو خونه خودش انجام نمیده چون میتونید با دادن مبلغ بسیار بسیار اندکی خیلی راحت اونارو چاپ کنید. نه به دردسرش می ارزه و نه به زحمتش

چرا به عکاسی مراجعه نکنیم؟؟

اگه تو سوال قبلی حواستون بود گفتیم چاپ عکس توسط خودمون به دردسر و زحمتش نمی ارزه ، درست به همین دلایل میگیم که شما اصلاً نیازی نیست به عکاسی مراجعه کنید. ببینید هممون میدونیم که الان با گسترش تکنولوژی  تقریباً همه مشاغل دارن به سمت خدمات آنلاین میرن از سفارش غذا و لباس و کالای منزل گرفته تا تاکسی گرفتن و بلیط و حتی خرید نان برای منزل و  ما یحتاج روزانه زندگی وبسیاری مثال های دیگر.اینها همه وهمه به این موضوع اشاره میکنند که مشاغل و شرکت های مختلف سعی دارند در بازار رقابت با سایرین بهترین کیفیت را در کمترین زمان و به راحت ترین شکل ممکن ارائه کنند. یعنی رعایت سه فاکتور مهم (کیفیت، زمان، سهولت در دسترسی) که تقریباً فرمول موفقیت برای هر مجموعه ای است. حوزه چاپ هم از این قاعده مستثنا نیست و اینبار شما حتی میتونید عکس رو هم تو هر اندازه ای که دوست دارید با هر اِفِکت و طراحی ای چاپ یا تخته شاسی کنید یا اصلاً بهتر بگم، هر کاری که عکاسی ها یا لابراتوار های چاپ انجام میدن رو شما هم از خونه با چنتا کلیک ساده انجام بدید. حتی سفارش عکس های 3x4 ، چون امروزه دیگه با دوربین های حرفه ای که روی گوشی های هوشمنده هممون هست ، هر کسی تبدیل به یک عکاس با سلیقه و ایدئولوژی شخصی خودش شده و اون جوری که دلش میخواد و دوست داره عکس میگیره، عکس هایی که شاید هزار تا عکاس با تجربه هم نتونن واسش بگیرن چون اون چیزی که توی عکس مهمه حسیه که به ما میده نه دوربین هایی با لنزهای حرفه ای.حالا اگه خواستین عکس های خاطره انگیزتون رو چاپ کنید ما میتونیم بهتون کمک کنیم.

چرا باید این کار رو آنلاین انجام بدیم؟؟

حالا اینبار چاپ عکس،آنلاین شده و شما دیگه نمیخواد به عکاسی مراجعه کنید و میتونید آنلاین هر جا که بودید عکساتونو مثل آب خوردن چاپ کنید.مزیت دیگه ای که چاپ عکس آنلاین داره اینه که شما میتونید عکسایه توی گوشیتونو برای ما بفرستید و ما همشونو چاپ میکنیم با رتوش ،طراحی و هر ادیتی که بخوایین که اگه مایل باشید همین کارارو تو عکاسی بکنید کمِ کم یک روز باید از کارتون بیفتید اما در صورت سفارش به یکی از طراحان ما متصل میشید و خیلی راحت چیزایی که میخوایید رو بهش میگید تا اونم انجام بده و بعد از تایید عکس نهایی توسط خود شما عکس وارد مرحله چاپ میشه و کمتر از 1 روز میرسه دستتون. مزیت دیگه هم ایجاد امنیت توسط مجموعه و تیم عکس اَپ هست که تمام کادر طراحی و چاپ  ما را بانوان متعهد و با تجربه تشکیل میدهند که خود شما با آنها در تماس خواهید بود و به این امر فائق خواهید آمد. تمام عکس ها در بسته بندی و با لیبل معتبر گروه تخصصی عکس اَپ برای شما ارسال میشود.

تیم تخصصی عکس اَپ علاوه بر چاپ عکس در همه اندازه ها، حتی عکس در سایز های  3x4  و 6x4 و 2x3  را  نیز چاپ  وبرای شما ارسال میکند فقط کافیست که شما یک عکس با پس زمینه سفید با مدل و ژست عکس های پرسنلی قبلی خود بگیرید و برای ما ارسال کنید و عملیات بُرِش و رتوش و چاپ بر عهده کارشناسان ماست. و شما در خونه خودتون نشستید و عکس میاد در خونه.

همچنین تیم تخصصی مجموعه لابراتوار های عکس اَپ در زمینه چاپ تخته شاسی در ابعاد و ضخامت های مختلف با ضمانت یکساله و مسئولیت بازگشت هفت روزه در صورت عدم رضایت و عودت کل مبلغ به شما عزیزان نیز فعال میباشد. از دیگر فعالیت های این مجموعه میتوان به چاپ بنر و پوستر ، چاپ کتاب عکس، چاپ مجله عکس،چاپ آلبوم جاسوئیچی،عکس های آهنربایی و مغناطیسی(مگنت) در ابعاد مختلف، کارت ویزیت و منو مغناطیسی،چاپ آلبوم عکس از نوع دیجیتال با ضمانت 4 ساله و مسئولیت بازگشت  یک هفته ای در صورت عدم رضایت با پرداخت کل مبلغ به شما عزیزان و همچنین فیلمبرداری از همایش ها و مجالس شما ، فیلمبرداری تخصصی ورزشی و هنری ، ساخت و اجرای کلیپ های اسپورت برای عروسی و جشنها و البته آتلیه های مجهز در همه زمینه ها مانند آتلیه بارداری،آتلیه نوزاد، آتلیه کودک، آتلیه هنری و پرتره، آتلیه عکاسی مخصوص زوج ها، آتلیه عروس و داماد، آتلیه ورزشی(رزرو یک هفته قبل برای اجرای دکور متناسب با رشته ورزشی شما ) و همچنینی عکاسی صنعتی و ساخت تیزر تبلیغاتی جهت نمایش و تبلیغ بِرَند مد نظر شما عزیزان.

 

پس اینطوری فکر میکنم دیگه شما هیچ نیازی به عکاسی ها نداشته باشد. ما اینجاییم تا نیاز شما به یک عکاسی مدرن و با کیفیت رو با چنتا کلیک ساده یا چنتا ضربه آروم روی گوشیتون بهتون ارائه کنیم.