هر کسی با توجه به سلیقه خودش از عکس ها و تابلو های متفاوتی استفاده میکند، خب اون هم به خاطر اینه که عکس ها و مناظر تابلو ها باز تاب آرامش بخشی از ذهن ماست. شما در حالت عادی نمیتوانید با تماشا به هر تابلو با هر طرح و نقشی احساس لذت و آرامش را تجربه کنید، حتماً باید عکس و منظره ای چشمان شما را نوازش کند که ضمیر ناخودآگاه شما آنرا میپسندد و در این صورت است که اون منظره و تابلو نظر شما را جلب کرده و احساس آرامش از تماشای آن، شما را قانع میکند که از آن تابلو هنری برای تزئین منزل یا محل کار خود استفاده کنید. تعریف خلاصه تر از این حس را همه با واژه سلیقه میشناسیم.

برای درک هنری نیاز به هیچ کتاب و مکتبی نیست. تمام مردم جهان توانایی درک زیبایی را دارند و موضوعی که باعث تفاوت آثار هنرمندان میشود این است که، آثار برخی از آنها طیف گسترده تری از سلیقه مردم را تحت پوشش خود قرار میدهد و این بدان معنی نیست که آثار بقیه بد باشد. هر اثری به نوعی میتواند عده ای را تحت تاثیر قرار دهد، حتی آثاری که از نظر ما بسیار نامفهوم باشد قطعاً الهام بخش عده دیگری است. پس زیبایی بصری را باید از دریچه چشم هر فرد به طور جداگانه تعریف کنیم.

خب فرض کنید شما برای زینت دادن به دیوار خانه و محل کار خودتون دنبال تابلو عکس یا تابلو شاسی میگردید. وارد مغازه های هنری میشوید و تمام محصولات اونها رو مشاهده میکنید، اما سلیقه خودتون رو پیدا نمیکنید. حالا چه باید کرد؟فروشندگان هم که نمیتونن هزاران هزار تابلو رو به دیوار مغازشون بزنن و یا اصلاً اگر هم بتونن شاید تابلو عکس مورد نظر من جزء اونها هم نباشه...

راه حل اینجاستenlightened

ما برای شما چندین هزار عکس و طرح آماده کردیم که شما میتونید خیلی راحت تو خونه بشینید و سر حوصله آنچه را که واقعاً فکر میکنید برای شما مناسب هست، انتخاب کنید. بیش از هزاران تابلو عکس در تمامی سایزها،ضخامت ها، قاب ها و استفاده از انواع مختلف کاغذ و کنواس(پارچه بوم نقاشی)، تابلو های دکوری چند تکه و ... تنها بخشی از خدمات ما به شما عزیزان میباشد. اما اگر عکس و طرح دلخواه شما در در مجموعه تابلو عکس های ما نبود، خیلی راحت شما طرح و منظره مورد نظر خودتون رو تهیه کنید و یا اصلاً عکاسی کنید و از طریق سامانه آنلاین برای ما بفرستید تا ما تابلو عکس مورد نیاز شما رو با هر جنسی و در سایز مورد نظر شما در کمترین زمان تحویلتون بدیم.

 

پس با این حساب میتونید با صرف کمترین هزینه خونه و محل کار خودتون رو همانطور که میپسندید، تزئین کنید.