در دنیای امروز عکس گرفتن جز اصلی زندگی ما شده است. حال فرقی نمیکند که این عکس ها با دوربین تلفن همراه گرفته شود و یا با دوربین های حرفه ای و گران قیمت , تنها چیزی که مهم هست عکاسی و عکس گرفتن است.
در بین تمامی مدل های دوربین های عکاسی یک مدل بینهایت جذاب است و آن هم دوربین های پولاروید است چرا که این دوربین ها قابلیت چاپ سریع عکس را دارند.
این دوربین ها از قدیم با ما بوده اند و با گذر زمان روز به روز طراحی آن ها عوض شده و همچنین تکنولوژی آن ها بروزتر و کارامد تر شده چه از نظر کیفیت عکاسی و چه از نظر کیفیت چاپ همه و همه بهبود یافته اند.

عکس پولاروید چیست

حال کمی به تاریخچه این نوع دوربین ها می پردازیم و به گذشته برمیگردیم یعنی به تاریخ 26 نوامبر 1948 که اولین نسخه از این نوع دوربین ها توسط ادوین لند فیزیکدان آمریکایی طراحی و روانه بازار شد. مردم با دیدن قابلیت این دوربین بسیار شگفت زده شده بودند و البته برایشان هم عجیب بود که چگونه در چند لحظه عکس گرفته میشود و بر روی کاغذ چاپ میشود.
ایده اصلی ادوین لند آن بود که همه افراد به یک دستگاه دوربین عکاسی دسترسی داشته باشند و بتوانند بدون زحمت عکس بگیرند و همچنین در کنار عکاسی چاپ عکس فوری را نیز تجربه نمایند.
شیوه کار کردن دوربین های نسل اول پولارید به این شکل بود که ابتدا فیلم از میان دو غلتک عبور میکرد و هم زمان با عبور فیلم ماده ظهور عکس رو آن پخش می شد و عکس را چاپ میکرد.

حال با گذشت سالیان دراز این مدل دوربین ها هم دست خوش تغییرات گشته اند و با شرایط امروزی خود را تطابق داده اند بدین شکل که دوربین ها جدید پولاروید تمامی کار های عکاسی و ظهور عکس را به شکل دیجیتال انجام می دهد و سرعت عمل آن ها نیز نسبت به نسل های قدیم خود بی نهایت بالا رفته است.

عکس پولاروید چیست

عکس پولاروید یک حس نوستالژیک به آدم می دهد و شخص را به سال های گذشته میبرند حتی اگر عکس ها تازه باشند و امروزی , سامانه چاپ عکس اپ برای آن دسته از مشتریان گرامی که به دوربین پولاروید دسترسی ندارند شرایطی را فراهم کرده که هر عکسی که شما برایمان ارسال کنید می توانیم به عکس پولاروید تبدیل نماییم .
با این امکان جدید عکس اپ دیگر برای چاپ عکس پولاروید احتیاج به دوربین پولاروید ندارید و فقط کافیست عکس های خود را برای ما ارسال نمایید و چاپ عکس پولاروید را انتخاب نمایید و ما آن را به این شکل برای شما چاپ و ارسال می نماییم. از دیگر ویژگی های چاپ پولاروید می توان به فضای خالی زیر عکس اشاره کرد که ما می توانید برای شما متن دلخواهتان را نیز در آن قسمت چاپ نماییم.
کیفیت عکس های پولاروید ما همانند سایر محصولاتمان درجه یک می باشد و برای چاپ آن ها از بهترین مواد اولیه و با کیفیت ترین ماشین آلات چاپ برای چاپ آن ها استفاده می شود.