عکس هاتونو چاپ کنید ، پرینت نکنید

 

 

چاپ عکس از جمله کارهای تخصصی و نیازمنده تجربه و ابزار آلات مدرن و به روز میباشد تیم تخصصی عکس اَپ(سهند لَب)با بیش از سی سال تجربه در صنعت چاپ و آتلیه پیشگام در صنعت چاپ عکس در کشور میباشد که امروز افتخار همکاری با پنج هزار آتلیه در سطح کشور را دارد.

تیم تخصصی ما در حوزه چاپ عکس،چاپ تخته شاسی،چاپ آلبوم،چاپ فوتوبوک(چاپ کتاب عکس)،چاپ مگنت و ... تا به امروز فعالیت داشته که فعالیت اصلی ،چاپ برای آتلیه های سراسر کشور بوده است.

امروز با عنایت پروردگار بزرگ مفتخریم که گستره کار خود را وسعت بخشیده و کار چاپ عکس،چاپ تخته شاسی، چاپ آلبوم و .. را برای همه هموطنان عزیزمان انجام میدهیم. سایت تخصصی عکس اَپ و اَپلکیشن عکس اَپ در اختیار شما عزیزان قرار گرفته تا به راحتی هر چه تمام تر عکس های خاطره انگیز خود را با بالاترین ضریب امنیتی و مدرن ترین دستگاهها چاپ کنید. چاپ عکس و تخته شاسی و آلبوم و .. کاملا بصورت آنلاین صورت گرفته و در کمتر از یک روز(برخی استانها کمتر از دو روز)(سفارشات عمده صد عدد به بالا در کمتر از سه روز) به دستتان برسد.

ما در تیم تخصصی عکس اَپ به شما اطمینان میدهیم که عکسهای شما را روی بهترین کاغذ ها (نوع کاغذ به انتخاب مشتری) و با بهترین و مدرن ترین رنگهای شیمیایی و با به روز ترین دستگاهها به چاپ میرسانیم و عکس های شما به هیچ وجه پرینت نمیشوند. زیرا که پرینت عکس علاوه بر کیفیت پایین آن ماندگاری پایینی نیز دارد و همچنین دستگاههای موجود با متریال(کاغذ و رنگها)اولیه ضعیف کار میکنند. این در حالی است که ما با کیفیت ترین عکسها را در عکس اَپ چاپ کرده و بصورت پلمپ شده به دست شما عزیزان میرسانیم.

 

اطلاعات بیشتر