هدیه میتونه بخشی از خاطرات مشترک شما باشه

 

هدیه دادن در تمام فرهنگ ها، ملیت ها، زمان ها وعقاید در سراسر جهان یک عمل مرسوم و لذت بخش بوده، چه برای کسی که هدیه میده و چه کسی که هدیه میگیره. ما در مناسبت های مختلف یا بهتر بگم به بهانه های مختلف به هم هدیه میدیم. انسان ها ذاتاً به دنبال حس شادی و خوشحالی هستن و هدیه دادن و گرفتن هم در بسیاری از این حس ها و مراسم گنجانده شده. اما نوع هدیه در مناسبت های مختلف با هم فرق داره، مثلاً هدیه ای که ما برای تولد تدارک میبینیم با هدیه ای که برای عروسی یا موفقیت های شغلی یا تحصیلی تهیه میکنیم فرق داره. پس نوع هدیه را باید با توجه به مناسبت پیش رو انتخاب نمود. مناسبت ها همچنین علاوه بر تاثیر گذاری روی انتخاب هدیه، روی کسی که قراره کادو بگیره هم تاثیر میزاره. مثلاً برای ساگرد ازدواج، تولد، روز مادر، روز پدر، ... باید هدیه های مختلفی تهیه کنیم.

 

نوع هدیه برای هر کسی مهم است، هم کسی که هدیه میگیره و هم کسی که هدیه میده. ماهیت هدیه وسیله ایست که بدون هیچ چشمداشتی به طرف مقابل میدهیم. هدیه ها معمولاً از چیزهایی انتخاب میشوند که مخاطب به آن نیاز دارد تا ارزش بیشتری پیدا کند. اما واقعاً اهمیت هدیه در چیست؟ آیا میتوان چیز با ارزشتری مثل زمان یا خاطرات را به کسی هدیه داد؟ آیا میتوان قسمتی از زندگی کسی را هر چند کوتاه برای وی ثبت کرد؟ در جواب این سوالات باید بگم بله این کار امکانپذیر میباشد. عکس ها همیشه خاطرات رو در خودشون نگه میدارن . احساس اون لحظه ، صحبت ها، آدمای اون مهمونی، اتفاقات و به طور کلی همه چیز رو میتوان در یک عکس زنده کرد. اگر کسی از راه دوری برای شما عکسی بفرسته یا عکستون رو روی تابلو زده باشه و یا آلبوم و کتاب و ... اون موقع از احساس شیرین یک هدیه متفاوت آگاه خواهید شد.

 

عکس هدیه دادن هم مشکلات خودشو داره. مثلِ این که اولاً باید یه عکس از طرفتون بگیرید، بعدش برید عکاسی بدید تا براتون چاپ کنن، تحویل بگیرید، کادو کنید بعد بفرستید.اما اگر قصد انجام همچین کاری رو دارید اصلاً نگران انجام این مراحل وقت گیر نباشید چون عکس اَپ این مراحل رو براتون در کمتر از یک روز انجام میده. اصلاً هم نیاز نیست شما کاری کنید، فقط باید تو خونه از گوشی و یا سایت عکس اَپ سفارش خودتون رو ثبت کنید و آدرس محل مورد نظرتون رو وارد کنید تا ما سفارش شما رو بصورت هدیه با بسته بندی مخصوص به مخاطب مورد نظرتون در کمترین زمان و با نهایت احترام برسونیم.امیدوارم از این به بعد دیگه برای کادو خریدن مشکل نداشته باشید و یادتون باشه همیشه یه تابلو عکس یا آلبوم جاسوئیچی با عکس های پدر، مادر، همسر و دوستاتون میتونه یه انتخاب متفاوت برای هدیه دادن به اون ها باشه و در آخر هم مرسی از این که همراه ما هستید.