چاپ روی بوم

تا کنون شده به یک نمایشگاه آثار هنری بروید و از یک تابلو نقاشی خوشتان بیاید و دوست داشته باشید این تابلو را درون منزل خود بر روی دیوار اتاق نشیمنتان داشته باشد ؟
از آنجایی که می دانید تابلو های نقاشی به دلیل اینکه کار دست است و معمولا این آثا با قیمت های بالا ارزش گذاری می شوند هر فردی قادر به خرید اینکونه تابلو ها نیست و شاید تا سالیان طولانی حسرت داشتن این تابلو بر روی دل شما بماند و جای خالی آن را بر روی دیوار منزلتان همیشه حس کنید.


چاپ روی بوم

خوشبختانه صنعت چاپ عکس آنقدری پیشرفت کرده که با اندکی هزینه برترین و برجسته ترین تابلو ها از هنرمندان خیلی بزرگ
و معروف را بتوانید چاپ نمایید و به منزل خود ببرید و از زیبایی آن ها استفاده نمایید.
شما میتوانید این آثار را به راحتی روی یک تخته شاسی عکس ارزان چاپ نمایید و آن را به منزل ببرید و یا می توانید با اندکی تحقیق دربیابید که با همه خوبی ها و حسن هایی که تخته شاسی دارد اما هرگز برای چاپ آثار هنری هیچ گاه حس یک تابلو نقاشی را به شما نمی دهد.

چاپ روی بوم


به همین دلیل برای اینکه شما بتوانید حس طبیعی بود را از تابلو هنری بگیرد ما کاغذی را به شما معرفی می کنیم که از نظر ظاهری و جنس بسیار به بوم نقاشی نزدیک است و همچنین جنس آن از الیاف در هم بافته شده می باشد.
این کاغذ را کاغذ کنواس می نامند و پیشنهاد ما به شما برای چاپ تابلو هایتان چاپ کنواس (چاپ روی بوم) می باشد و به صورت کامل دلایل مان را در بالا توضیح دایدم .


مزایای چاپ روی بوم

بدون شک چاپ روی بوم یک روش جایگزین برای خرید تابلو های نقاشی گران قیمت برای افرادی می باشد که هزینه خرید تابلو برایشان بالاست .
شما میتوانید همان حس تابلو نقاشی را از چاپ روی بوم یا به عبارتی چاپ روی کنواس بگیرید همان حس تار و پود تابلو اصلی و لازم به ذکر است که به غیر از قیمت چاپ روی بوم ضد آب نیز هست و شما خیالتان برای همیشه راحت است که این تابلو به زودی ها خراب نمی شود و ماندگاری بالا در برابر رطوبت دارد.
یکی از ویژگی ها که در چاپ روی بوم بسیار مهم است این است که به دلیل نوع بافت کاغذ کیفیت عکس زیاد مهم نیست و شما عکس کم کیفیت هم برای چاپ انتخاب نمایید زیاد قابل مشاهده نیست و زیبایی تابلو از بین نمیرود.

چاپ روی بوم


کاغذ کنواس

کاغذ کنواس بافتی سنگین وزن دارد که سطح آن به گونه ای طراحی شده است که بسیار شبیه به پارچه کنواس است. پارچه کنواس پارچه ای بسیار محکم و مقاوم و پشمیست که در ساخت انواع وسایل که نیاز به عمر بالا دارند به کار میرود ولی پرکاربرد ترین مورد استفاده آن ساخت تابلو نقاشی می باشد.
این پارچه بر روی یه چهار چوب چوبی سوار می شود و نقاش اثر خود را بر روی آن می کشد . کاغذ کنواس هم دقیقا همین ویژگی ها را دارد ولی به جای پارچه پشمی جنس آن کاغذی می باشد ام مقاومت بسیار بالایی دارد و همانند پارچه کنواس این کاغذ نیز بعد از خلق طرح روی آن بر روی یک چهار چوب چوبی سوار می شود و می توانید به عنوان یک تابلو هنری آن را برای طراحی منزل محل کار و سایر مکان ها استفاده نمایید.


کنواس مصنوعی یا کنواس طبیعی ؟

کاغذ های کنواس 2 نوع طبیعی و مصنوعی دارند که کنواس طبیعی از نظر قیمتی گران تر از کنواس مصنوعی می باشد . این گرانی به دلیل ماندگاری بالای کنواس طبیعی می باشد بدین صورت که ماندگاری کنواس مصنوعی حداقل 2 سال می باشد اما کنواس طبیعی حداقل 30 سال و لازم به ذکر است که تمامی کنواس های عکس اپ طبیعی بود و ماندگاری آن ها ضمانت می شود.