مجله های عکس یا آلبوم های مجله ای از جمله آلبوم هایی هستند که در تمامی صنایع مورد استفاده قرار میگیرند و همچنین با توجه به قیمت پایین آن توجه آن افرادی که علاوه بر زیبایی قیمت تمام شده محصول نیز برایشان اهمیت دارد گزینه بسیار مناسبی می باشد.
اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم از جمله مخاطبین خاص این محصول ، افراد جهت عکس های خانوادگی ، آتلیه ها ، سالن های زیبایی ، شرکت های معماری و دکوراسیون داخلی ، صنعتکاران و تولید کنندگان می باشند.

چاپ مجله عکس


عمده تفاوت مجله عکس با آلبوم دیجیتال و فتوبوک در تکنولوژی چاپ آن ها , نوع صحافی , قیمت , میزان مقاومت آن ها در برابر آب و تطابق کیفیت رنگ با واقعیت می باشد. همچنین این آلبوم بر خلاف آلبوم دیجیتال و فتوبوک که با تکنولوژی فتوشیمی برروی کاغذ حساس به نور چاپ می شدند ، اینها برروی کاغذ گلاسه توسط دستگاههای چاپ دیجیتال مخصوص چاپ عکس که با کیفیت HD می باشند استفاده می شود.
مجله های عکس در عکس اپ همگی با درستگاه های چاپ شرکت Konika Minolta  و روی کاغذ های با کیفیت شرکت Hansol کره چاپ می شوند. گرماژ این کاغذ ها با توجه به نوعشان بین 150 تا 250 گرم می باشد.
یکی از ویژگی هایی که مجله های عکس دارند این است که شما میتوانید کل آن را به سلیقه خود طراحی نمایید از جلد یا همان عکس روی جلد گرفته تا صفحات داخلی آن همگی قابل طراحی و شخصی سازی می باشد و همین ویژگی بسیار کاربردی این نوع آلبوم می باشد که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده.
شما با استفاده از مجله عکس می توانید داستان مصور زندگی خود یا فرزندانتان را درست کنید از ابتدا تا لحظه حال این ایده یک ایده ناب و کم هزینه است.

چاپ مجله عکس


فکر کنید کودکتان به به دنیا آمده و میخواهید تمامی لحظات شیرین کودکی او را از بدو تولد ثبت نمایید بهترین را برای این داستان مجله عکس است برای هر سال زندگی اون یک مجله همانند سریال ها هر سال زندگی او را به یک فصل زیبا تبدیل میکنید و بد از گذشت سال ها و با بزرگشدن او با یک دیگر مینشینید و در کنار هم در چند لحظه زدنگی او را مرور میکنید و لذت می برید.
یا حتی داستان زندگی خود و همسرتان از قبل و بعد از آشنایی و پس از گذشت سال به تماشای سال های گذشته در کنار هم بنگرید و لذت درکنار هم بودن را بیشتر حس کنید.
واقعا که زیباست داستانی مصور از زندگی خود با این حساب به جای مجله عکس باید بگوییم مجله زندگی برای شروع ساخت آلبوم خود به صفحه چاپ آلبوم مجله ای مراجعه نمایید و داستان خود را بسازید.