به طور کلی آلبوم هایی که به روش قدیمی و آنالوگ چاپ نمی شوند را آلبوم دیجیتال می گویند. آلبوم های دیجیتال عبارت است از : آلبوم مجله ای , فتوبوک , کتاب عکس , آلبوم ایتالیایی و آلبوم های ژورنالی .
نام دیگر آلبوم دیجیتال , آلبوم ایتالیایی می باشد و دلیل این نام گذاری نیز این است که برای اولین بار این آلبوم ها در ایتالیا تولید شد و همچنین ماشین آلات تولید آلبوم های دیجیتال همکی محصول کشور ایتالیا هستند.

آلبوم دیجیتال چیست ؟

آلبوم های دیجیتالی از نظر کیفیت و همچنین ساختار کلی بهتر از نسخه های قدیمی آلبوم ها می باشد به دلیل این که در آلبوم های دیجیتال می توان عکس ها صفحات و حتی جلد آلبوم را طراحی کرد . حتی شما می توانید نوع و جنس جلد آلبوم خود را خودتان انتخاب کنید و هر آلبوم به صورت اختصاصی چاپ میشود.
ما در مجموعه عکس اپ با برترین ماشین آلات چاپ آلبوم ها را چاپ کرده و بعد از آن آلبوم ها را توسط ماشین تمام اتوماتیک شرکت unibind صحافی میکنیم. در عکس عکس اپ تنوع جلد آلبوم ها بسیار بالا و ما بیش از 20 نوع جلد با جنس های مختلف داریم .

آلبوم دیجیتال چیست ؟

یکی دیگر از ویژگی های مجموعه عکس اپ این می باشد که در این مجموعه عکس پرینت نمیشود بلکه عکس ها روی کاغذ حساس به نور نقش می بندند و این خود کیفیت عکس ها و آلبوم ها را چند برابر می کنید و تمامی محصولات چاپ شده در این مجموعه با کیفیت Full HD  چاپ می شوند.
همچنین مجموعه عکس اپ به منظور صحولت در ورق زدن صفحات آلبوم و همچنین دوام بیشتر از گوشه های فلزی در لبه های آلبوم استفاده می گردد. در صورت که تمایل می توانید گوشه صفحات را به دو صورت گرد با زاویه های مختلف و یا نوک تیز داشته باشید.
شما می توانید برای استعلام قیمت آلبوم دیجیتال 10 برگی به صفحه لیست قیمت ما مراجعه نمایید یا برای کسب اطلاعات بیشتر از روند چاپ آلبوم دیجیتال یا استعلام قیمت از طریق صفحه تماس با ما با همکاران ما صحبت نمایید.