سالیان زیادی هست که مردم عادت دارند عکس های عزیزان و یا نقاشی کودکان خود را به یخچال بچسبانند تا از دیدن آن ها لذت ببرند.
حالا چرا یخچال ؟
به این دلیل که یخچال همیشه در دید است و همیشه جلوی چشم است و هر بار که با آن کار دارید این عکس ها یا نقاشی ها را میبینید و لذت میبرید.
حالا ما برای شما پیشنهاد جدیدی داریم که این کار را برای شما راحت تر می کند و براحتی تمامی این هارا می توانید هم به یخچال و هم جاهای فلزی دیگر بچسبانید و به راحتی آن ها را مرتب نمایید , پیشنهاد ما به شما چاپ عکس روی مگنت می باشد.
چاپ عکس در این دوره و زمونه هم راحت شده و هم مدل های مختلف و زیبایی دارد که همانطور که پیش تر گفتیم یک از این مدل ها چاپ مگنت می باشد .

چاپ عکس روی مگنت


چاپ مگنت به این شکل است که عکس ها توسط چاپگر های خاص بر روی آهنربا های ورقه ای در سایز مورد نظر چاپ شده و برای مشتری ارسال می گردد.
شما میتوانید مگنت های را به صورت خیلی اختصاصی طراحی نمایید و در قالب های مختلف رد بیاورید و در هنگاه سفارش فایل مورد نظر خود را همراه با توضیحات برای ما ارسال نمایید تا به شکل خیلی اختصاصی مگنت شما طراحی شود .
مگنت های را می توانید به هر شکلی برش زد و این ویژگی برای تبلیغات محصولات شرکت ها و مشاغلخیلی به کار می آید و میتوان ایده های بسیار جالبی برای تبلیغات بر روی آن ها پیاده کرد و یا حتی به صورت اشانتیون آن ها را به مشتریان خود بدهید تا برای همیشه در ذهنشان ماندگار شوید.
بر خلاف سایر همگاران که مگنت ها را در قالب های پیشفرض خود چاپ می کنند در عکس اپ این طور نیست و تمامی مراحل به سلیقه مشتری انجام میشود از شکل ظاهری خود مگنت گرفته تا طرح چاپ شده روی خود مگنت همه و همه به سلیقه شما انجام میشود.

چاپ عکس روی مگنت


برای چاپ مگنت ها ایده های زیادی می توانید بدهید و در قالب های مختلفی می توایند آن ها را چاچ نمایید برای مثال میتوانید عکس های دو نفره از خود و شریک زندگیتان را آماده نمایید و برای هدیه روز ولنتاین آن را آماده کنید یا حتی در قالب های دوستانه و برای تولد دوستتان آن را به او هدیه دهید و یا حتی نقاشی کودکان خود را اسکن نمایید و عکس آن را برای ما ارسال نمایید و ما آن را روی مگنت برای شما چاپ نماییم تا برای همیشه ماندگار شود.
اندازه مگنت های عکس اپ از سایز 10*10 شروع می شود و بزرگترین سایز قابل ارائه 20*30 می باشد که در حال حاضر این سایز یزرگترین سایز چاپ روی مگنت در کل کشور می باشد.